Kawasaki ZX-4R Forum banner
521 - 540 of 881 Posts
Discussion starter · #521 ·
Het is maar geld, toch? 🤷🏻‍♂️ Ik heb twee RR's te koop gevonden bij mij in de buurt. Een 40e voor $14.100 uit de deur (heeft $2450 "vracht en installatie" 🤦🏻‍♂️) en een volledig zwarte ZX-4RR voor $12.000 uit de deur. Op dit moment niet echt verplicht voor beide. De totale kosten van de 40e zijn een domper en de zwarte doet het niet voor mij. Ik zou een andere KRT nemen voordat ik een zwarte koop, maar zou graag een 40e voor de straat willen.

Ik denk dat een 2e ZX-4RR uiteindelijk in de kaarten zit voor mij. Eén standaard voor de straat en één beest voor het circuit.
Het lijkt erop dat je te veel tijd doorbrengt met @Chuck Graves

Discussion starter · #523 ·
Of niet genoeg. 😉

Een heleboel echt coole dingen zijn zojuist aangekomen.

De bewerking en de gereedschapspaden op de zijdelingse motorafdekking zijn perfect! Als fijne sieraden.

Mijn favoriete onderdeel van deze racekuipen is de zitting. Het is gewoon een mooie en elegante oplossing voor wat normaal gesproken een heel lelijk onderdeel van andere racekuipen is.

Ik zal al het schilderwerk op deze kuipen zelf doen, DIY. Ik weet niet waarom ze het schilderen noemen, het zou schuren moeten heten. 🤣

Image
Image

En natuurlijk zijn er nog wat andere benodigdheden hieronder opgenomen.

Image

Discussion starter · #525 ·
De manier waarop de zitting en het achterste deel samenkomen, is gewoonweg waanzinnig cool.

Ik had niet gedacht dat je de originele kon verbeteren, maar op de een of andere manier is de vorm van de racestaart nog veel stoerder! Het is absoluut mijn favoriete onderdeel (tot nu toe).

In de afgelopen decennia heb ik Sharkskins, Armor Bodies en Lockhart Phillips racekuipen gekocht, gemonteerd en gespoten, en geen enkele voelde zo aan.

Het honingraatmateriaal is verbazingwekkend hoe licht en sterk het is. Het haalt je hersenen overhoop als je een stuk oppakt en probeert te buigen.

En de manier waarop de onderste bouten aan de motorfiets vastzitten, onafhankelijk van de zijkuipen, is goed doordacht.

Het is toch maar geld, nietwaar? 🤷🏻‍♂️

Ik heb twee RR's te koop gevonden bij mij in de buurt. Een 40e voor $14.100 uit de deur (heeft $2450 "vracht en installatie" 🤦🏻‍♂️) en een volledig zwarte ZX-4RR voor $12.000 uit de deur. Niet echt verplicht voor beide op dit moment. De totale kosten van de 40e zijn een tegenvaller en de zwarte doet het niet voor mij. Ik zou een andere KRT nemen voordat ik een zwarte koop, maar zou graag een 40e voor de straat willen.
Omdat je de Graves carrosserie gaat spuiten, koop je de zwarte ZX4RR en spuit je die in het 40e schema. ;)

Discussion starter · #527 ·
Omdat je de Graves carrosserie gaat spuiten, koop de zwarte ZX4RR en spuit die in het 40e schema. ;)
Als ik er nog een koop, wil ik echt dat hij anders is dan mijn KRT...het zilveren frame en de nostalgische kleurstelling van begin jaren 90 roepen mij! Toen begon ik op straat te rijden (1991).

Discussion starter · #530 ·
Ik kan getuigen dat alle mensen met wie ik op de weg en op het circuit heb gereden en die ouder zijn dan ik, me eruit rijden als een kalkoen op Thanksgiving 🤣

Geeft me hoop dat ik nog steeds kan leren hoe ik beter kan rijden naarmate ik ouder word!

Deze jongens trekken hun leren pak aan en veranderen dan in vlotte twintigers die verdomd snel rijden!

Dit viel vandaag per ongeluk in mijn busje bij mijn lokale dealer. 🤷🏻‍♂️

View attachment 4176
View attachment 4177
View attachment 4174 View attachment 4175
Haha! Ik ben zo blij voor je! Daar heb ik trouwens mijn eerste zx4rr getest op de Kawa-dagen. Blij dat het voor je is gelukt en het spreekt voor zich dat de 40 jaar voor de straat en de KRT voor het circuit het best mogelijke koppel is. Ik kijk ook uit naar die conversie. Ik weet zeker dat het niet lang duurt zonder titanium en wat goodies van de gebruikelijke plek ten noorden van LA. Laten we kijken hoe het de komende maanden gaat, maar misschien eindig ik met dezelfde strategie :ROFLMAO:

Discussion starter · #540 ·
De tweede dealer belde me eigenlijk toen ik op weg was naar de eerste, maar ik sloot een deal met de tweede via sms! Het duurde maar 4 minuten van "Ik heb een motor voor je" tot "We hebben een deal" via sms.

Ik gaf hem de prijs die de andere dealer me had gegeven en hij aarzelde geen moment om te zeggen dat hij die met $100 zou overtreffen. Deze tweede dealer was dichter bij mijn huis en ik vond het chassisnummer van de goedkopere ook beter, dus het was een gemakkelijke beslissing.

Zodra ik de goedkopere had getekend bij de tweede dealer, trok ik mijn aanbetaling van de eerste dealer in. Ze waren er niet blij mee, maar ik weet zeker dat ze hem wel zullen verkopen.

De winkel waar ik hem daadwerkelijk kocht, was dezelfde jongens die vorig voorjaar $3000 ADM wilden voor een KRT. Deze keer kwamen ze met hun beste beentje vooruit.

De motor arriveerde gisteren en ze pakten hem uit en monteerden hem in de middag. Hij stond vanochtend 25 minuten in de showroom voordat de verkoper me belde en hij was van mij.

Ik heb nog nooit een nieuwe motor gehad met 0 mijl op de teller. De dagteller geeft eigenlijk 0,2 mijl aan 😎

Hij is nog nooit sneller gegaan dan 5 mph in de eerste versnelling sinds hij in Noord-Amerika landde.

521 - 540 of 881 Posts