Ik heb hier nog geen oliedraad gezien... dus... welke olie gaat iedereen gebruiken?
K61021-101-01Q is het onderdeelnummer voor de liter van de niet-synthetische 10w-40. Het is wat er in de Kawi olieverversingskits zit.Hoi, Heeft iemand een onderdeelnummer voor de OE Kawasaki-olie? En welk gewicht is het alstublieft? Dank u!
Ze zijn hetzelfde en uitwisselbaar.Zou het K&N-oliefilter dat de NInja400 gebruikt hetzelfde passen op de ZX4RR? Heb nog geen specifieke voor deze gezien, maar ik denk dat het hetzelfde zou moeten werken. Mijn enige zorg is de pasvorm en de schroefdraad. Gedachten?
Dus na mijn eigen vergelijking met datasheets kwam ik tot dezelfde conclusie. Zal RP 10w40 in de 4RR draaien..Ik heb de synthetische Motul 7000 vergeleken met deze olie via hun datasheets en de RP is superieur in veel specificaties die tellen voor kwaliteitsmering en koppelingsprestaties.
Ik zal een olieanalyse laten uitvoeren met Blackstone bij mijn volgende olieverversing. Ik doe het bij elke olieverversing die ik op mijn pick-up doe.Ik heb nog nooit veel aandacht besteed aan oliepraatjes, ik gebruik gewoon wat er bij de motor zat toen ik hem kocht.
Ik heb mijn ZX6R-olietestresultaten van Blackstone gepost en alles ziet er goed uit na 13.000 mijl met hetzelfde type olie dat uit de fabriek kwam. Ik heb zowel Lucas- als Kawasak-oliemerken gebruikt.
Ik wachtte tot 13.000 mijl, wat ongeveer 2 jaar duurde. Ik gebruik K&N lucht- en oliefilters en ververs de olie twee keer per jaar.Ik zal een olieanalyse doen met Blackstone bij mijn volgende olieverversing. Ik doe het bij elke olieverversing die ik doe op mijn pick-up.
Wacht je tot 13.000 mijl of doe je het minstens één keer per jaar? Ik weet niet hoeveel mijl je per jaar met je motor doet, maar ik zie mezelf niet zoveel mijl per jaar met de mijne doen. Ik zal minstens één keer per jaar een olieverversing doen.
Ik sta op het punt om over te stappen op de RP Max Cycle voor beide van mijn Ninja's.Heeft iemand last gehad van slippende koppeling met RP Max Cycle? Ik heb de koppeling, veren en kabel vervangen tot het slippen. De enige variabele die overblijft is de RP Max Cycle!!! Advies?