Kawasaki ZX-4R Forum banner
821 - 840 of 881 Posts
Wszystkie te części z mojego KRT leżą i zbierają kurz 🤔

View attachment 6158

Mogę je założyć na moją 40-tkę, ponieważ KRT prawdopodobnie spędzi resztę życia poza drogą.
Off road jak mój drugi motocykl? :eek:

Image
 
Discussion starter · #826 ·
Przednia opona w moim 40. motocyklu dawała mi wczoraj w kanionach dreszcze, zwłaszcza gdy było zimno i dopiero zaczynałem.

Po 1800 milach przód jest znacznie bardziej zużyty niż tył. Jeździłem tym motocyklem w kanionach zupełnie inaczej niż moim KRT. Znacznie bardziej płynny styl wchodzenia w zakręty, utrzymując pęd przy niewielkim hamowaniu i przyspieszaniu.

Myślę, że czas wymienić GPR-300 na zestaw Dunlop Q5... a moją następną myślą jest to, że ten może potrzebować @Gravesport Bitubo z przodu/tyłu. 🤷🏻‍♂️

Standardowy przód nawet nie zbliża się do konfiguracji Bitubo, a dobre opony jeszcze bardziej pogorszą niedociągnięcia.
 
Przednia opona w moim 40. dawała mi wczoraj w kanionach dreszcze, zwłaszcza gdy było zimno i dopiero zaczynałem.

Po 1800 milach przód jest znacznie bardziej zużyty niż tył. Jeździłem tym inaczej w kanionach niż moim KRT. Znacznie bardziej płynny styl wchodzenia w zakręty, utrzymując pęd przy niewielkim hamowaniu i przyspieszaniu.

Myślę, że czas wymienić GPR-300 na zestaw Dunlop Q5... i moją następną myślą jest to, że może ten potrzebuje @Gravesport Bitubo treatment przód/tył. 🤷🏻‍♂️

Standardowy przód nawet nie zbliża się do konfiguracji Bitubo, a dobre opony pogorszą wady.

View attachment 6182
View attachment 6183
View attachment 6184
Chcesz powiedzieć, że nie założyłeś na niego zestawu Q5, jak tylko go dostałeś?
Image
 
Czy miałeś tyle samo zabawy przy montażu uchwytu Domino na rurze przepustnicy? 😂 Użyłem alkoholu izopropylowego do instalacji i dodawałem go w razie potrzeby, aby wcisnąć ten ciasno dopasowany uchwyt na rurę. Myślę, że się przy tym spociłem. 😂 Nie ma potrzeby stosowania drutu zabezpieczającego na uchwycie rury przepustnicy, ale zrobię to po stronie sprzęgła, aby upewnić się, że nie ma poślizgu. Dobra robota przy rumaku btw. 🥰
 
  • Like
Reactions: AV80R
Tak, Windex zawiera amoniak, więc również może być używany i po wyschnięciu nie pozostawia śliskich pozostałości.

Minie trochę czasu, zanim znowu zmienię chwyty, ale na pewno spróbuję tego następnym razem.
Trzymam butelkę w mojej 18-kołowej codziennej ciężarówce.
 
  • Like
Reactions: AV80R
Discussion starter · #833 ·
Ładna partia części właśnie dotarła do mojego roweru ulicznego na 40. ulicę.

Korek chłodnicy 2,0 bara
Osłona dźwigni hamulca
Trzpienie zaworów opon
Dystanse mocowania silnika aluminiowego
Dystanse kół Captive
Sprężyny sprzęgła
Osłona prawej pokrywy silnika
Czujnik zmiany biegów GP
Uchwyty zbiornika
 
Popracuj trochę nad 40.

Przeniesiono klakson spod potrójnego na bok przy pojemniku EVAP

View attachment 6221 View attachment 6222 View attachment 6223

Czujnik FTEcu, więc mogę mieć zmianę biegów GP

View attachment 6224

@Gravesport oczywiście osłona hamulca

View attachment 6225

Prawa osłona silnika

View attachment 6226

Korek chłodnicy 2,0 bara

View attachment 6227

Zdemontowałem koła i zamontowałem aluminiowe dystanse kół

View attachment 6228 View attachment 6229 View attachment 6230
Myślałem, że musisz się nudzić, zdejmując koła TYLKO po to, aby zamontować dystanse Graves, ale potem przypomniałem sobie, że wcześniej wspomniałeś o wymianie opon GPR-300. :LOL:
 
821 - 840 of 881 Posts