Kawasaki ZX-4R Forum banner
21 - 39 of 48 Posts
Właściwie to zlecę ich wykonanie, więc kiedy ludzie kupią ode mnie system, dołączę go
Dlaczego zlecasz ich wykonanie zamiast po prostu kupić je online za 5-7 dolarów za sztukę? Nie wyobrażam sobie, żeby było dużo taniej, jeśli zrobisz ich kilkadziesiąt.

Jestem po prostu zaskoczony, że Yoshimura tego nie dołączył. W naszym wydechu R7 AT2 dołączyli 3 dla wszystkich 3 portów, które na nim umieścili.
 
Zazwyczaj Yoshimura jest dość dobry w dołączaniu zaślepek do swoich wydechów. Czy Twój nie przyszedł z żadną? Jeśli nie, możesz kupić jedną (M18) na eBayu lub Amazonie. Po wgraniu nowego oprogramowania do ECU czujnik O2 jest wyłączony, więc możesz po prostu odłączyć złącze i całkowicie go usunąć.
Box yoshi przyszedł tylko z małym adapterem opaski dla M18. Zamawiam zaślepkę z Amazona i to powinno załatwić sprawę. Dzięki za pomoc wszystkim!
 
Discussion starter · #24 ·
Co zrobiłeś z czujnikiem tlenu? Wczoraj zamontowałem swój i nie jestem do końca pewien, co zrobić z portem, ponieważ dostaję ECU z TST.
Zostawiłem go w standardowym kolektorze i zainstalowałem w Yosh wtyczkę M18.
Yosh był dostarczany z adapterem, a nie wtyczką.

Myśli dotyczące instalacji:

Nie próbuj postępować zgodnie z instrukcjami instalacji.
Instaluj jedną rurę kolektora na raz do odpowiedniego portu wydechowego przy głowicy, pozostawiając ją luźną.
Będziesz musiał wyrównać rury krzyżowe dla 3-4 i 1-2.
A następnie kolektor dla 1 i 2, kolektor 3 i 4, a następnie te 2 kolektory do ostatniego kolektora dla puszki wydechowej.
Śruby wspornika tłumika o długości 45 mm były bardzo blisko wahacza.
Użyłem krótszej śruby, ale kolejna podkładka lub dwie pod łbem dostarczonej śruby również by zadziałały.
Ze śrubami 40 mm miałem tylko kilka obrotów na nakrętce, ale rzuciłem na to Loctite.
Wolałbym, żeby nakrętki zeszły z krótszej śruby, niż żeby nakrętka się odkręciła i uderzyła w wahacz.
Miej je na oku, jeśli użyłeś dostarczonych śrub!
 
  • Helpful
Reactions: 50
@sbk1198 Kupiłem kilka, ale były ciężkie ze stali nierdzewnej, więc obok robię aluminiowe. Oba systemy są dostarczane z króćcem, ale nie zamkniętym.
To zły pomysł. Jest powód, dla którego nikt nie wkłada aluminiowych korków do wydechów! Idealnie powinno to pasować do materiału, z którego wykonana jest rura... więc stal, jeśli jest to stalowy wydech, lub tytan, jeśli jest to tytanowy wydech. Aluminium ma większy współczynnik rozszerzalności cieplnej i gdy osiąga temperaturę powyżej 500 stopni, co jest bardzo powszechne w przypadku rur wydechowych, może wywierać duży nacisk na te cienkościenne króćce i potencjalnie je pękać. Wtedy psujesz wydech za 1500 dolarów, ponieważ próbujesz zaoszczędzić 15 gramów wagi. Również w zależności od umiejscowienia otworu na króciec i jeśli kręcisz motocyklem do granic możliwości (pomyśl o GSXR squids na wieczorze motocyklowym), możesz flirtować z temperaturami bliskimi temperaturze topnienia aluminium, a wtedy masz większe problemy. Nie jest to tak prawdopodobne, ale jest to możliwość. Kolejnym powodem jest to, że aluminium jest miękkie, a te króćce mają tendencję do mocnego zablokowania się po pewnym czasie, więc będziesz miał większą szansę na zaokrąglenie korka kluczem, gdy będziesz próbował go zdjąć.

Moja opinia... trzymaj się stali nierdzewnej. Zaoszczędź te kilka gramów gdzie indziej. Ze wszystkich marek wydechów, jakie kiedykolwiek widziałem i instalowałem na motocyklach przez lata, które były dostarczane z korkami lub adapterami, nigdy nie widziałem ani jednego wykonanego z aluminium.
 
Cholera jasna, wygląda na to, że nikt w Yosh nie próbował zamontować tego wspornika przed wysłaniem tego, ponieważ ta górna śruba jest niemożliwa.

I naprawdę nie da się założyć klucza dynamometrycznego na nakrętki, więc popieram podejście z użyciem mniejszej śruby i kleju Loctite. Naprawdę denerwujące, biorąc pod uwagę, że to oni zdecydowali się zamontować go do śrub podnóżka, które naprawdę wolałbym dokręcić z odpowiednim momentem....
Zdjęcia byłyby pomocne. 😁😎
 
@kaanivore @sbk1198 i ja zainstalowaliśmy to w około 10 minut na hamowni !! @Pmack Nie sądzę, żeby miał jakieś problemy? i wszyscy inni, którzy dostali jeden, nic nie powiedzieli :unsure: na pewno nie jest to łatwe, ale zrobiliśmy to bez problemu!! i dodam, że założyłem nowe sety na motocykl i musiałem je zdemontować i ponownie zamontować tymi samymi mocowaniami! Posiadanie odpowiednich narzędzi również pomaga!
 
Tak, udało mi się to zrobić po tym, jak się wycofałem i znalazłem cieńsze klucze, jest to całkowicie wykonalne, po prostu sprawiało mi to ból i nie było możliwości użycia klucza dynamometrycznego na nakrętkach sześciokątnych, ponieważ znajdują się tuż za wahaczem, dlatego narzekałem (zrobiłem kilka zdjęć i je opublikuję). Poza tym mam duże palce jak goryl, co nie pomaga 👀.

Ale tak, nie powinno to nikogo zniechęcać, ponieważ efektem końcowym jest dosłownie mój ulubiony wydech na każdym motocyklu :cool:

Czy zainstalowałeś go z fabrycznymi podnóżkami?
 
Tak, udało mi się to zrobić po tym, jak się wycofałem i znalazłem cieńsze klucze, jest to całkowicie wykonalne, po prostu sprawiało mi to ból i nie było możliwości użycia klucza dynamometrycznego na nakrętkach sześciokątnych, ponieważ są one tuż za wahaczem, dlatego narzekałem (zrobiłem kilka zdjęć i je zamieszczę). Poza tym mam duże palce goryla, co nie pomaga 👀.

Ale tak, nie powinno to nikogo zniechęcać, ponieważ efektem końcowym jest dosłownie mój ulubiony wydech na każdym motocyklu :cool:

@SCracing czy zainstalowałeś go z oryginalnymi podnóżkami?
Nieważne, zdaję sobie sprawę, że byłem tępy - zainstalowałem wspornik, próbując utrzymać podnóżki na motocyklu (tj. jedną śrubę na raz), ale oczywiście można było po prostu zdjąć zespół z motocykla, aby zainstalować wspornik... zrobiłem to pod koniec całego weekendu 4 lipca i wyraźnie moje zdolności umysłowe były wyczerpane!

Wziąłem motocykl na jazdę próbną i nie mogę wystarczająco podkreślić, jak bardzo uwielbiam ten wydech. Wyrzuca długi płomień przy przekroczeniu obrotów i generalnie ma ten wspaniały neutralny ton, który nie jest tak dudniący jak wydech Gravesa (co nie jest w moim stylu). Ale kiedy już wejdzie w zakres obrotów, zacznie być surowy i metaliczny, trochę jak Jag lub Ferrari, a zmiany biegów w górę brzmią wręcz demonicznie. Przysięgam, że jest jakoś trochę cichszy niż slip-on Gravesa, co mi się podoba, ponieważ w tej chwili używam go głównie do dojazdów do pracy (oczywiście wciąż mam w nim DB-killer). Dziękuję @SCracing za dostarczenie mi tego!

Zamierzam to dostroić na hamowni za kilka weekendów i nie mogę się doczekać!
 
Właśnie otrzymałem naprawdę ekscytujące wieści. To bezpośrednio od Yoshi:

Witaj Shawn,

Właśnie mieliśmy nową ZX4RR do sprawdzenia dopasowania i rozwoju produktu.

Już wkrótce opublikujemy na stronie internetowej Yoshimura nowe części (wydech i zestaw błotnika), które będziemy produkować dla tego modelu.

To wtedy pokażemy również ceny i dostępność.

Na chwilę obecną nie ma jeszcze wydechów Yoshimura dla nowej ZX4RR. Chociaż niektórzy ludzie zainstalowali wydechy z ZX25R na 400.

Problem polega na tym, że wydech 250 najprawdopodobniej ma mniejsze rury kolektora i nie wytwarza tyle mocy, ile 400 mogłaby wytworzyć z odpowiednim wydechem.

Mamy nadzieję, że zarówno Yoshimura Japan, jak i Yoshimura R&D (USA) wkrótce opracują kilka wydechów dla nowej 400. Następnie zostaną one opublikowane na stronie internetowej Yoshimura.

Mam nadzieję, że to pomoże w Twoich pytaniach.

Dziękuję,
 
Kilka koni mechanicznych na górnym końcu nie będzie dla mnie problemem, ponieważ nie ścigam się ani nie rywalizuję na tym motocyklu. 😉 Będę jednak cieszyć się symfonią wydechu zamontowanego w moim 4RR, mimo że jest przeznaczony do 25R. Dzięki za wspaniałe komentarze @mcclsha. To naprawdę mnie podekscytowało, że go mam. 🥰👍
 
Kilka koni mechanicznych na górze nie będzie dla mnie problemem, ponieważ nie ścigam się ani nie rywalizuję z tym motocyklem. 😉

Będę jednak cieszyć się symfonią wydechu zamontowanego w moim 4RR, mimo że jest przeznaczony do 25R.
Dzięki za wspaniałe komentarze @mcclsha.
To naprawdę mnie podekscytowało, że go mam. 🥰👍
Nie ma problemu. Zgadzam się, prawdopodobnie nie ma dużej różnicy i po prostu mam nadzieję, że nowy ułatwi wymianę oleju. Widziałem jednak film @SCracing, który pokazywał, że to możliwe, więc to było niesamowite i pomocne!
 
Discussion starter · #36 ·
@kaanivore @sbk1198 i ja zainstalowaliśmy to w około 10 minut na hamowni !! @Pmack Nie sądzę, żeby miał jakieś problemy? i wszyscy inni, którzy dostali jeden, nic nie powiedzieli :unsure: na pewno nie jest to łatwe, ale zrobiliśmy to bez problemu!! i dodam, że założyłem nowe sety na motocykl i musiałem je zdemontować i ponownie zamontować tymi samymi mocowaniami! Posiadanie odpowiednich narzędzi również pomaga!
Tutaj nie ma problemów, ale użyłem krótszej śruby niż dostarczona przez Yoshimura.
 
  • Helpful
Reactions: 50
Discussion starter · #37 ·
Nieważne, zdaję sobie sprawę, że byłem tępy - zamontowałem wspornik, próbując jednocześnie utrzymać podnóżki na motocyklu (tj. jedną śrubę na raz), ale oczywiście można było po prostu zdjąć zespół z motocykla, aby zamontować wspornik... zrobiłem to pod koniec weekendu 4 lipca i wyraźnie moje zdolności umysłowe były wyczerpane!

Wyjechałem motocyklem na jazdę próbną i nie mogę wystarczająco podkreślić, jak bardzo uwielbiam ten wydech. Wyrzuca długi płomień przy przekroczeniu obrotów i generalnie ma ten wspaniały neutralny ton, który nie jest tak dudniący jak wydech Gravesa (co nie jest w moim stylu). Ale gdy już znajdzie się w zakresie obrotów, zacznie być surowy i metaliczny, trochę jak Jag lub Ferrari, a zmiany biegów w górę brzmią wręcz demonicznie. Przysięgam, że jest nieco cichszy niż slip-on Gravesa, co mi się podoba, ponieważ w tej chwili używam go głównie do dojazdów do pracy (oczywiście wciąż mam w nim DB-killer). Dziękuję @SCracing za dostarczenie mi tego!

Zamierzam to dostroić na hamowni za kilka weekendów i nie mogę się doczekać!
Brzmi niesamowicie, zwłaszcza przy zmianie biegów w górę w wysokim zakresie obrotów.
 
@Ditchpig co słychać? Części do 25 są w obiegu od 2020 roku i podjąłem kroki, aby zdobyć większość potrzebnych części, zanim motocykl trafił na podłogi salonów! Teraz jest kilka części, które "firmy" tutaj próbują opracować i wyprodukować we własnym zakresie lub zmieniają markę rzeczy z Chin i sprzedają. NIE MA niczego, czego nie mogę teraz dostać do motocykla, drogi kanadyjski przyjacielu! Jeśli konsument chce czekać, to poczeka, podczas gdy reszta z nas cieszy się tym, co jest dostępne TERAZ!
 
21 - 39 of 48 Posts