Kawasaki ZX-4R Forum banner

Oficjalne wydechy SC-Project dla zx-4r / zx-4rr

7.3K views 47 replies 8 participants last post by  NinjaDwarf  
#1 ·
Znajdź je tutaj: SC-Project - Wydech SC-Project do KAWASAKI NINJA ZX-4R - RR (2024)

Skontaktowałem się dziś rano z moim dealerem (we Włoszech) w sprawie Yoshi AT2 i po 3 tygodniach od złożenia zamówienia wciąż nie był w stanie go potwierdzić, więc anulowałem je i zdecydowałem się na projekt SC, teraz, gdy są dostępne!

Uwielbiam je wszystkie, ale na razie wybrałem wersję uliczną Ti, aby zachować bezpieczeństwo (nie za głośną i dopuszczoną do ruchu, na wypadek gdybym jeździł za granicą lub lokalna policja zbytnio się zainteresuje).

Spodziewam się mieć to w maju. Wrzuci wtedy kilka filmów!
 
#2 ·
lub lokalna policja zbytnio się zainteresuje
Ściśle mówiąc, czy cichsza, dopuszczona do ruchu wersja jest wymagana w Finlandii i Hiszpanii? Wiem, że zasady różnią się w zależności od kraju w UE, więc jestem ciekaw, jaka jest sytuacja prawna w krajach, w których mieszkasz.

Ten zatwierdzony do użytku drogowego SC Project z homologacją elektroniczną jest również świetną, budżetową alternatywą dla zatwierdzonego elektronicznie Akry, około 200 € taniej (y)
 
#3 ·
Ściśle mówiąc, czy cichsza, dopuszczona do ruchu wersja jest wymagana w Finlandii i Hiszpanii? Wiem, że zasady różnią się w poszczególnych krajach UE, więc jestem ciekaw, jaka jest sytuacja prawna w krajach, w których mieszkasz.

Ten zatwierdzony do ruchu, zatwierdzony elektronicznie slip-on SC Project jest również świetną, budżetową alternatywą dla zatwierdzonego elektronicznie Akra, około 200 € taniej (y)
Tak, przynajmniej w Finlandii. Nie mówię, że policja zwraca na to aktywną uwagę, ale ogólnie rzecz biorąc, dobrym pomysłem jest zachowanie legalności na wypadek kontaktu z policją (przekroczenie prędkości itp.).
Tak, cena jest miła, 300 € mniej niż Yoshi AT2 z db-killerem importowanym tutaj.
Jeśli mi się nie spodoba, zawsze mogę wypróbować wersję wyścigową.
 
#8 ·
Uważaj z roszczeniami. Pamiętam bardzo dokładny test jakiś czas temu z różnymi slip-onami w niemieckim magazynie motocyklowym (co prawda, dawno temu i SC project nie było wliczone) i Akra była jedyną, która faktycznie zwiększyła moc. Wszystkie inne nieznacznie ją zmniejszyły w porównaniu do oryginału. Chcę powiedzieć, ignorujcie całkowicie liczby, nie można im ufać, a zyski są minimalne, jeśli w ogóle, lub minimalnie ujemne. Namacalna jest tylko waga, wygląd, cena i dźwięk.
 
#16 ·
Włosi powiedzieli mi kilka razy: "produkcja powinna rozpocząć się w przyszłym tygodniu"... jeszcze nic. Mam nadzieję, że dostanę to przed ich okresem wakacyjnym w sierpniu, kiedy nic się nie dzieje.
"Obecnie doświadczamy dłuższych niż normalnie czasów realizacji zamówień z powodu braku surowców i zatorów w szczycie sezonu, za co możemy tylko przeprosić.

Wysyłka jest obecnie planowana na połowę czerwca, ale staramy się wysłać ją wcześniej."
 
#27 ·
Zawsze trudno ocenić, gdy silnik nie jest obciążony, ale dzięki Euro 5 nie będzie głośniejszy. Brzmi dobrze jak dotąd (y) Czy to było twoje ZX600P? Mój właśnie miał awarię termostatu podczas ostatniej jazdy. Przynajmniej mam taką nadzieję, ponieważ kupiłem nowy termostat, ponieważ motocykl przegrzał się, gdy tylko moja prędkość spadła poniżej 100 km/h.
 
#28 ·
Zawsze trudno ocenić, gdy silnik nie jest obciążony, ale głośniej już nie będzie dzięki Euro 5. Jak na razie brzmi dobrze (y) Czy to było twoje ZX600P? Mój właśnie miał awarię termostatu podczas ostatniej jazdy. Przynajmniej mam taką nadzieję, ponieważ kupiłem nowy termostat, ponieważ motocykl przegrzewał się, gdy tylko moja prędkość spadła poniżej 100 km/h.
Dzięki! ZX6R moich synów. Ok, cieszę się, że to naprawiłeś.
 
#33 · (Edited)
Bardzo ładne. Myślę, że jest lepiej wykończony niż Bodis, a karbon w SC również wygląda lepiej. Zamontowany na motocyklu bardziej podoba mi się pozycja Bodis. Rozpoznaję głębszy dźwięk przy niższych obrotach, jest o wiele lepszy i lżejszy (czy czułeś to?!) niż standardowy tłumik.
tak, zauważalnie lżejszy! Mam również akumulator lipo i usunięte podnóżki pasażera... kilka kilogramów lżejszy, więc mogę więcej zjeść haha
 
#39 ·
Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź! Myślę, że i tak będę trochę rozczarowany każdym wydechem do ZX4, ponieważ mój pierwszy był Austin Racing, który rzekomo był certyfikowany, ale po zmierzeniu go z TÜV tutaj w Niemczech okazało się, że jest o około 8 decybeli za głośny, a po krótkiej rozmowie telefonicznej z Austin Racing powiedzieli również, że certyfikacja ma na celu raczej ucieczkę przed policją, jeśli tylko spojrzą na numer ece. Prawdopodobnie zamówię teraz BODIS, ponieważ SC-Project brzmiał dla mnie trochę zbyt podobnie do standardowego wydechu. Po prostu brakuje mi bardziej basowego dźwięku w standardowym wydechu, ale powiedziałeś, że jest on bardziej basowy przy niższych obrotach, czego chcę!
 
#40 ·
Gdzie w Niemczech mieszkasz? Mieszkam w pobliżu granicy (Kreis Arnheim), nie ma problemu, żeby spotkać się gdzieś blisko granicy, żebyś mógł sam sprawdzić, czy Bodis spełnia Twoje potrzeby.

Bardzo relaksujące było dla mnie jeżdżenie po Niemczech, wiedząc, że mój wydech jest legalny i zatwierdzony. Chociaż muszę powiedzieć, że byłem bardzo zaniepokojony, kiedy byłem u mojego dealera i sprawdzali dźwięk całego systemu Akra. Mój Boże, co za dźwięk! Brzmiał bardziej jak 750. Z zamontowanym DB-killerem!!