Kawasaki ZX-4R Forum banner
141 - 160 of 176 Posts
Ik had moeten wachten, maar dacht niet dat de 40e tot zo laat in het jaar zou duren.

$750 maakt de 40e goedkoper dan de KRT en de ZX4R zelfs een betere deal. (y)
Ik had moeten wachten, maar dacht niet dat de 40e tot zo laat in het jaar zou duren.

$750 maakt de 40e goedkoper dan de KRT en de ZX4R zelfs een betere deal. (y)
Nou, je hebt er tenminste al wat kilometers op gereden... ;)

OTD ?

:oops:

Met de staatsverkoopbelasting, etc. ?
Ik denk dat dat de adviesprijs is minus de $750 korting van Kawasaki op de 40e. Ik denk niet dat dat OTD is. Je krijgt de $750 korting ook alleen als je contant betaalt of een zeer hoge APR krijgt.

Wie nog op zoek is naar vermogen heeft er nog een 40e die net weer is afgeprijsd. Dat is de otd-prijs.

View attachment 7331
Dat is de adviesprijs minus de korting van 750 dollar van Kawasaki. Je krijgt de korting van 750 dollar alleen als je contant betaalt of de hoogste APR neemt die ze aanbieden. Als je financiert tegen het beste tarief, geeft de dealer je de korting van 750 dollar niet.

OTD ?

Florida Lime, die advertentie is van Sublimity Powersports in Oregon.
Oregon brengt geen omzetbelasting in rekening.
Ze verkopen die motorfiets met "Prijs INCLUSIEF alle vracht- en installatiekosten. Na alle acties".
Geen vracht-, installatie- of titelingskosten.
MSRP: $10.299,00
Korting: $750
$9.549,00

Mensen uit Washington kopen de hele tijd crossmotoren van dealers in Oregon.
Als ze op privéterrein rijden en niet op openbaar terrein en de motorfiets nooit in Washington registreren, hoeven ze de Washington-gebruiks-/verkoopbelasting op de motorfiets "niet" te betalen.
Ze krijgen ook alleen de MSO, geen "pink slip".

Als ik die motorfiets zou kopen en in Washington zou willen registreren, zou het me $919,36 aan gebruiks-/verkoopbelasting kosten, te betalen bij de licentieagent bij het verkrijgen van de platen/tabs/ORV-tabs.
Het werkelijke totaal voor de motorfiets zou $10.401,32 zijn als ik hem rechtstreeks zou kopen en in Washington zou registreren in de provincie waar ik woon.
Als het een gloednieuw voertuig is, brengt Washington u gebruiks-/verkoopbelasting in rekening voor de MSRP vóór kortingen.

Mijn dealer heeft me een prijs van $10.684,714 out the door gegeven voor de 40e die hij had.

Die besparing van $200+ is de 12+ uur rijden en twee keer door Seattle/Portland gaan niet waard. :ROFLMAO:

Florida Lime, die advertentie is van Sublimity Powersports in Oregon.
Oregon brengt geen omzetbelasting in rekening.
Ze verkopen die motor met "Prijs INCLUSIEF alle vracht- en installatiekosten. Na alle acties".
Geen vracht-, installatie- of kentekenkosten.
MSRP: $10.299,00
Korting: $750
$9.549,00

Mensen uit Washington kopen de hele tijd crossmotoren van dealers in Oregon.
Als ze op privéterrein rijden en niet op openbaar terrein en de motorfiets nooit in Washington registreren, hoeven ze de Washington-gebruiks-/omzetbelasting over de motorfiets "niet" te betalen.
Ze krijgen ook alleen de MSO, geen "pink slip".

Als ik die motor zou kopen en in Washington zou willen registreren, zou het me $919,36 aan gebruiks-/omzetbelasting kosten, te betalen bij de licentieagent bij het verkrijgen van de kentekenplaten/tabs/ORV-tabs.
Het werkelijke totaal voor de motor zou $10.401,32 zijn als ik hem rechtstreeks zou kopen en in Washington zou registreren in de county waar ik woon.
Als het een gloednieuw voertuig is, brengt Washington u gebruiks-/omzetbelasting in rekening voor de MSRP vóór kortingen.

Mijn dealer heeft me een prijs van $10.684,714 out the door gegeven voor de 40e die hij had.

Die besparing van meer dan $200 is de 12+ uur rijden en twee keer door Seattle/Portland gaan niet waard. :ROFLMAO:
Een van mijn zoons woont in Portland en ik wist dat ze geen omzetbelasting hadden, maar ik kon de dealerinformatie op de geplaatste advertentie niet zien. Ik zag in het profiel dat hij in Washington woont, dus dat was alles wat ik had om verder te gaan.

Bedankt voor de uitleg.

OTD ?

Ja, OTD is in Oregon, geen omzetbelasting. Ze rekenen daar geen vracht- of installatiekosten. Nu, wanneer je het in je staat registreert, dan zijn er omzetbelasting en licentiekosten van toepassing.

Ik kocht mijn krt van hen in vergelijking met mijn lokale winkels. Zelfs na omzetbelasting en licentiekosten. Ik bespaarde nog steeds $1200 vanwege de kosten die lokale winkels in rekening brachten. Jullie moeten allemaal stoppen met je te laten oplichten door winkels.

Installatie en hun andere onzin opslagen.

Dat is de adviesprijs minus de korting van 750 dollar van Kawasaki. Je krijgt de korting van 750 dollar alleen als je contant betaalt of de hoogste APR neemt die ze aanbieden. Als je financiert tegen de beste rente, geeft de dealer je de korting van 750 dollar niet.
Late opmerking:

Nee. Ik heb twee keer met een van hun verkopers gesproken en hun beste prijs OTD voor een inwoner van Oregon was $ 9.792 (dat is inclusief registratie). OR heeft geen verkoop- of voertuigbelastingen. Geen financiering vereist om die prijs te krijgen.

Maar die motor is gisteren eindelijk verkocht (en ik zou ze morgen weer bellen om te proberen de deal te sluiten! <sniff!>).

• Like
Reactions: NinjaRed
Late reactie:

Nee. Ik heb twee keer met een van hun verkopers gesproken en hun beste prijs OTD voor een inwoner van Oregon was $9.792 (dat is inclusief registratie). OR heeft geen verkoop- of voertuigbelasting. Geen financiering vereist om die prijs te krijgen.

Maar die motor is gisteren eindelijk verkocht (en ik zou ze morgen weer bellen om te proberen de deal te sluiten! <snif!>).
Kunt u een proefrit inplannen bij uw dealer?
Dit was voor mij de doorslaggevende factor en ik ben sindsdien enorm blij met mijn aankoop.

Naar welk model bent u op zoek?

Kunt u een proefrit inplannen bij uw dealer?
Dit was voor mij de doorslaggevende factor, en ik ben sindsdien enorm blij met mijn aankoop.

Naar welk model bent u op zoek?
Ik ben niet meer op zoek naar dealers voor een 2024 ZX-4RR Anniversary Edition. De dichtstbijzijnde (en ik heb gisteren nog gezocht) zijn ofwel in CA en dan moet je de staatsverkoopbelasting betalen, wat het geen goede deal maakt, of nog verder weg, zoals AZ, en gewoon te duur en te veel dagen rijden of dure verzending, wat het ook geen goede deal maakt.

Ik heb Kawasaki een week geleden een bericht gestuurd om te zien of ze de kleurstelling in 2025 zullen voortzetten, maar niemand heeft gereageerd. Ik haat het als klantenserviceafdelingen niet reageren. Natuurlijk zal een 2025 (wanneer ze komen) waarschijnlijk een paar $100 meer kosten en zonder de huidige $750 dealerkorting. Wie weet?

Er is er een beschikbaar die ik misschien ga overwegen.

EDIT: Ik heb net een e-mail van Kawasaki ontvangen over de kleurstellingen van 2025:

"Bedankt voor het contacteren van Kawasaki Customer Support. We hebben geen informatie om te delen over aankomende modellen. Meld u aan op www.Kawasaki.com om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws en nieuwe productupdates en -aankondigingen."

• Like
Reactions: NinjaRed
Heb deze in augustus/september gekocht en kreeg een goede deal voor beide, dus ik kon het niet weerstaan. De dealer liet me een doorverkoop doen van mijn oude Ninja 300s, om te helpen belasting te besparen.

2024 ZX4R
Fiets $8.290,00
Belasting $356,86 (belastingbesparing door inruil van $279,37)
Licenties $187,75
Totaal OTD $8.834,61

2024 ZX4RR KRT
Fiets $8.850,00
Belasting $338,98 (belastingbesparing door inruil van $338,97)
Licenties $187,75
Totaal OTD $9.376,73

141 - 160 of 176 Posts